Wednesday, July 1, 2009

Hispaania jm. lauljaid, muusikuid, bände



Läheb lahti.
Kuna ma olen hispaania keele, flamenko, jazzi, kuumavereliste inimeste, mustlaste fänn niikuinii lapsest peale olnud, siis see muusika lummab mind ja niidab maha. Hääs mõttes.

Olen austanud seda kultuuri niikaua kuni ma mäletan.
Filmid. Muusika. Fotograafia.

Kaunis. Kaunis. Lihtsalt nii kaunis.



Esimene, kelle peale ma oma kõrva sain oli Concha Buika.
Metsik ja naturaalne.

Sündinud '72 aastal, Palma de Mallorcal. Ta perekond on päris Guineast ning kasvas üles mustlaste keskel. Tema muusika on segatud flamenko, soul'i, jazz'i ja funk'iga.





Pastora Soler.
Tugeva vokaaliga luljatar. Alguses ei osanud oodata mis sealt tuleb, aga hinge võtab siiski kinni. On see dramaatilisusest või tema hääle kõlast. Kaunis!.





Albert Pla






Albertucho
Üiks lõbusam lugu. Miski lummab. No minul lummab mõnus mustlas-hispaania-muusika niikuinii, olgugi et olen valiv. ^^





Huecco
Lalja Ivahn on endine liige ühest hard roki bändist Sugarless.
Stiili nimi on Rumbaton - ehk segu rumbast, reaggest, rockist, hispaania helidest, sambast, pungist, hip-hopist ja skast. Ta on seganud flamenco kitarri elektri kitarri omadega, et riffe luua.



See meeldib isegi rohkem:





Sugarless
Kuna mulle meeldis, mida eelnev noormees uue bändiga tegi, hakkas mind huvitama, mis see Sugarless siis teeb või tegi. Ja ma ei pidanud pettuma.





Pata Negra
Blues vs flamenco. Mõõõõõnus. Paneb mul jala tatsuma ja keha liikuma.




0 bonepepper:

Post a Comment