Saturday, June 27, 2009

Pain


ütleks, et... igatsus on.
ja ma ei saa aru, miks?. miks see nii järsku pidi tulema?. ja miks ta nii lameda vabandusega üldse lagedale tuli?.
like why?.

nüüd olen haige ka. hambavalujamad. katsun ravida koduste emdikamentidega, et natukenegi parem oleks.
täna tuli koer vaatama, et miks ma nii kohutavaid hääli teen elutoa diivanil.
nutsin.
valust.

lõugu väga laiali ajada ei saa, sest mingi oga lööb sisse ja vsjoo.
rohkem lahti ei tule.
(muigab. okei. mitte vasakule mõelda, ma üritan tõsisest asjast rääkida).
ja neelata on ka raske.
ma ei tea kas väljalõikamata mandlid on sellega kuidagi seotud,
aga kergelt paistes on kõri ka vist.
närvipõletik ma pakun.
ja EI!.
ma ei lähe hambaarstile.
ma kardan, just, KARDAN neid rohkem kui tuld.

ja ma tahaks kõikidel meestel munad maha võtta.
kas ta rääkis neid mesisõnu vaid selleks, et mind voodisse saada?.
kas ta rääkis üldse tõtt?.
(kuigi mu sisetunne ütleb, et selleks on suur tõenäosus!.)
(et tõde rääkis.)
kui sa oled mageda vabandusega lagedale tulnud,
siis võiks ju tagajärgede eest ka vastutada ja vastust anda,
kui ma püüan oma küsimustele vastust saada.
seda nimetatakse kõrgiks ebaviisakuseks.

ja ma olen jälle puruks.
sodi.
nii palju siis lootmisest ja enese avamisest.
aitäh.
et murdsid mu.

0 bonepepper:

Post a Comment