Friday, June 12, 2009

I am



Muusika: Cinema Bizarre - Get Off

Istun voodi peal, seljas vaid sinine hommikumantel. &. tahan tantsida.
Rääkisime just enne Roza'ga, et miks peavad olema kõik nämmad mehed:

a] Gei'd ja siis ka hõivatud. [ Ma ei mõtle hetkel enda seisukohast. ^^ ]

b] Straight ja siis ka hõivatud. [ Nüüd ma mõtlen enda seisukohast. ^^ ]

See on tegelikult suisa nõme.

No c'mon. Roza. Ta on... Appi. Kui ma oleks mees, oleks ta juba MINU.
Selline mõistus, selline iseloom, selline välimus. Puhta modell mul ju!.
[ja mind ei huvita mida sa ütled. babah!.]

My gorgeus Kitty Princess. xoxoxo



Pealegi, minu enese enesekindlus on tõusnud.

The girl, who tosses the door open with a feet, walks into the room and lays her hands on her sexy hips, says:
"I am back. Worship me. Now!."

Kriteeriumid, mis mina katan:


a] modellikeha. säksi.

b] hea välimus.

c] cool stiil.

d] cool musamaitse.

e] super iseloom.

& ja kõige selle kompoti juures:

f] on intelligentsi nii et tapab. Wohoo.




Aga miks ma ei näe jooksmas nämmasid poisse ja mehi nigu murdu?. Bah.
Fakk juu ja fakk off then.
I am much better.
I am film. I am angel with devil horns. I am someone who you wouldn't even imagine.
I am wild. I am insane. I am fucking great. Fucking great kisser.

MH.
xxx

1 bonepepper:

Unknown said...

sa oskad panna inimesi sulama x'D,speically me x'D + see fakt paneb mind sind rohkem igatsema .ja sa kutsud mind mu nickname Roza järgi , how sweet ^^.


wuw u , and we are going to have some chill time soon ,



sinu Roza =D
xoxoxoxoxoxoxoxxoxoxoxoxoxoxo

Post a Comment