Thursday, June 25, 2009

...

Mirx...arma-goddamn-motherfuckin- geddon... ütles:
srri kallike aga ma ei usu et meist midagi välja tuleb.....ma pole lihtsalt suhteks veel valmis....sa oled tüdruk kellega abielluda ja vanaks elada aga ma ei näe endas head poissi sulle...ma olen alles poissmehe elus kinni ega tahagi sellest loobuda....srri aga ma lihtsalt ei suuda.....loodan et annad mulle kunagi andeks.....

*

Nii.
Ise magas võimaluse maha. Ise teab. Tagasi ta mind ei saa. Mitte mingi võimalusega.

Mina endaga mängida ei lase. Ei lase haiget ka teha!.

Tunded ei ole muutunud, kõik on sama, aga nüüd olen ma lõplikult purunenud.

Kas üldse on mõtet?. Sel kõigel?.

Kui ma tõesti lootma hakkan, siis on *bang bang* kõik läbi.

Kaltsunukk olen. Faking kaltsunukk.

Jah, visake mind siia ja sinna. Lööge vastu seinu ja lage. Kiskuge mind puruks. Rebige väike värisev süda välja. Ärge jätke minust midagi järele. Tapke mind. Lihtsalt lõpetage mu piinad ja tapke mind.

MH.
Kisses with thorns.

1 bonepepper:

†Frixu Fungai† said...

Suht puss vend siis :S Isegi ma ei jätaks Sind maha, kui ma mees oleksin :S
Ah no, millest me räägime, usually ma ei jätagi kedagi maha O_o.
A Mirx saab tooliga silma ja noaga sittarisse -.- .l.

Post a Comment