Sunday, June 14, 2009

7 surmapattu?.



RAEV

Kelle peale sa viimati vihastasid? Ema.
Relv sinu valikul? Hõbedane revolver. Bwahahaha. Bang Bang Boom.
Kas sa lööksid vastassoost isikut? Jah.
Aga samast soost? Jah.
Kes viimati su peale vihane oli? Ema?.
Mis vihastab sind kõige enam välja? Lollus, arrogants, rumalus, ebatolerantsus.
Kas pead pikalt viha või mitte? Üldiselt mitte.




LAISKUS

Mida sa peaksid iga päev tegema, aga pole tegelikult päris ammu teinud? Rohtu võtma.
Kõige hilisem aeg, mil oled ärganud? Õhtul kell kuus, sest ma läksin ommikul kel seitse magama?.
Nimeta inimene, kellega oled plaaninud ühendust võtta, aga pole seda teinud. I dont knoooow.
Kõige magedam vabandus, mida oled öelnud? ... *blank*
Oled sa kunagi vaadanud ka pikki reklaame? Jap. Siis kui eriti põnevad on. Ntx Extreme SportChanneli pealt.
Millal tegid viimati korralikult trenni? Ma teen iga päev trenni, kui saaks. :D *sexsexsexsex* xD
Mitu korda vajutasid hommikul edasilükkamisnuppu oma äratuskellal, et kauem magada? Mul ei ole äratuskella.




APLUS

Lihasööja? Oooooooojaaaaaaa. Luv meat!. (L)
Suurim kogus alkoholi, mida oled korraga ära joonud? Ma olen seni kõik sõbrad laua alla joonud. See tähendab, et - palju.
Oled dieeti pidanud? Nope, dont need it!.
On sul kaaluprobleeme? Ei.
Mida eelistad? Magusaid, soolaseid või vürtsikaid toite? Vüüüürtsi.
Oled sa kunagi vaadanud väikest last või looma & mõelnud:”Mmm.. Lõunasöök.”? Ewww. No.




IHA

Mitut inimest oled näinud alasti (arvesse ei lähe filmid & perekonnaliikmed)?
Mmm... oi, palju. Been there, done that. ^^
Mitu inimest on sind alasti näinud (arvesse ei lähe arstid & perekonnaliikmed)? Some. ^^^Kahe käepeal saab üle lugeda, või... ei varvaste peal ka.
Oled sa kunagi avastanud, et vahid vestluskaaslase (ükskõik kummast soost) rinda või jalgevahet? Ojep.
Oled sa seksinud? Well, douh!.
Lemmikkehaosa (teiste juures)? Käed. And khm.. This factory has no comments left.
Kas prostituudid on sulle ettepanekuid teinud? Luckilly... nope. ^^
Oled sa kunagi teinud rasedustesti või suguhaigustetesti? Nope. Dont need it. And I hope I dont.




AHNUS

Mitu pangakaarti sul on? Ein.
Kui sul oleks miljon krooni, mida teeksid sellega? Koliks kodust ära. Tatooooo salongi nigu niuhti siis. Ja vanematele annaks ka osa.
Kas oleksid pigem rikas või kuulus? Kuulus?. Ma oleks pigem või...
Kas võtaksid vastu igava töö, kui teeniksid selle eest hullult raha? Ei.
Kas oled midagi kunagi varastanud? Ei.
Kui palju muusikat on sul arvutis? Üle 40 KB hetkel.




UHKUS

Mida oled teinud, mille üle oled tõsiselt uhke?
Pärnu mingi koolidevahelise kunstikonkursil kolmanda koha gümnasistides. ^^ Ja veel mõned asjad.
Mida oled teinud, mille üle su vanemad on väga uhked? Et ma... ohsakurat. Ma ei teagi. Et ma olen haigusest võitu saanud?. Ise!.
Kas sind ärritab teisele kohale tulek? Whaa?.
Kas oled kunagi osalenud võistlusest, teades, et sinu oskused on palju paremad kui kaasvõistlejate omad? Ikka.
Oled sa kunagi petnud, et saada paremat kohta? EI.
Mida tegid täna, mille üle oled uhke? Et ma sain natuke magada?:P




KADEDUS

Millist asja või inimest tahaksid oma sõprade/tuttavate asemel omada? Ei tahagi.
Kellega tahaksid kohti vahetada? Mitte kellegagi.
Oled sa kedagi petnud (igas mõttes)? Hädakorral on ikka juhtunud.
Oled sa kunagi soovinud, et su füüsiline välimus oleks teistsugune? Sometimeago.
Millist kaasasündinud iseloomujoont tahaksid oma sõpradelt endale? Miskit.
Kas sa tahaksid, et oleksid ise seda küsimustikku saanud koostada? Why?. Stuuupid chicken u r.




Wait a minute?. Liha söömine teeb aplaks?. Like whaaaa..?. Lolliks on mindud v.

0 bonepepper:

Post a Comment