Monday, May 4, 2009

Keelekasutusest

Et te, mu kallid kaaslased, saaksite paremini aru, millest või kellest ma enamasti kõnelen, siis siin on minu släng:

Elukas = meessoost isik. Mõnikord ka mõni inimene.

Putukas = naissoost isik. Igasugune.

Narkomaani mängima = verd või vereproovi andma. Doonorlus käib niisamuti sinna alla.


Vajalik informatsioon:

kui Mari järsku naerma pahvatab või itsitama hakkab = juba jõudis vasakule mõelda.


Vestlus, kuidas ma suudan inimesed segadusse ajada:

Mina: lähen kakale
Marju: vajalik info :D

Hetk hiljem.

Mina: mina võitsin :D
Marju: ah? :D ma ei saa ikka pihta :D
Mina: Maaaaarju!. :D Noh. Kaka kukkus potti, see kaotas. Kaka ei jäänud pepu sisse, mina võitsin!. :D
Marju: aa :D
Mina: Kui palju selgemaks ma pean selle sulle tegema. :D

Hetk hiljem. Sekund.

Mina: Ja nüüd on sinu kord öelda, "Soph, sa oled ilgelt rõvve!" :D
Marju: Ma tean seda niikuinii ja sina tead seda ka niikuinii, nii et vast pole mõtet. :D

Alati teiega, elukad ja putukad,
MH.

0 bonepepper:

Post a Comment